Saturday, January 28, 2012

Salam

Salam geng.pe cter semua?senyap jee

4 comments:

sapik said...

Semua sihat bos. Latest news aku rasa Pn. Umie Salbiah dah sempat melahirkan our 1st baby kot.

Blog ni macam dah tak ramai org yg visit n ramai gak yang tak boleh comment2 sebab kena sign in gmail dulu. Chatbox pun dah expired.

Aku nak suggest sapa2 yang rajin boleh buat page Aquatic utk batch kita kat fb.

Fb senang skit orang nak comment2 nanti. Skang ni da ramai member2 da keja, dah kawen, dah nak kawen, so macam2 benda yg bermanfaat boleh kita share sesama kita kat fb.

Anonymous said...

oit.. aku belum bersalin lagi la... lambat lagi.. ade sebulan lebey lagi sebelom aku jadi mak org.. hahah.. pepandai jer uncle sapik ni kate kite da kuar dr peyut mak kite.. ate? dh beli ke hadiahnye utk 1st baby nih? huahahaha... -mom-to-be-

Anonymous said...

aku baru nak bahan sapik.. umi dh sound dh pom :P

Aunty Imah yang Gojes ;)

nong said...

sapik hng plak xsbaq no nk baby haha